Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. Adatvédelmi nyilatkozat
Termékek Menü

Vásárlási feltételek

Így vásárolhatsz a Lufipark webáruházban

Válaszd ki a terméket!

Lehetőséged van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheted a bővebb ismertetőt. A megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezed. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálod a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheted rendelésed helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatsz, javíthatsz is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

Küldd el a rendelést!

Ha a kosárban elhelyezett termékek mennyisége rendben van, leellenőrizted a végösszeget, és úgy döntöttél, hogy meg szeretnéd vásárolni őket, akkor egyszerűen kattints a "Pénztár" gombra.

Ezután lehetőséged van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretnél-e belépni, új vásárlóként akarsz regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akarsz vásárolni.
Ha korábban már vásároltál áruházunkban, úgy add meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címed és jelszavad.

Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adatokat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned. Regisztráció nélküli vásárlás esetén add meg számlázási és szállítási címed.
A következő lépésben válaszd ki a megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat), valamint fizetési módot (utánvét, készpénz). Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Megrendelés” gombra.

Egyéb tudnivalók

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találsz. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget.

 A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőséged.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívd az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámot.

Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van személyes átvételre, utánvéttel illetve paypallal és simple pay-el történő fizetésre. Utánvét esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával a küldemény kézbesítőjének.

Átvételi lehetőségek

A megrendelést kérheted személyes átvétellel vagy kiszállítással.

Személyes átvétel esetén a rendelést a Lufipark üzletben veheted át nyitva tartási időben. (Allee Bevásárlóközpont, Budapest, Október Huszonharmadika u 8-10. I. emelet). A terméket itt készpénzben, vagy bankkártyával is kifizetheted.

Ha kiszállítást kérsz, a küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a pénztár folyamat során láthatod, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.

A szállítás időpontjáról lehetőséged van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon. (+36-30-208-6200)

Szállítói partnereink:

1. GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

2351 Alsónémedi
GLS Európa u. 2.
info@gls-hungary.com

Cégjegyzékszám:
13-09-111755

Adószám:
12369410-2-44

Közösségi adószám:
HU12369410

Szállítási díj: 1950 Ft, utánvétel esetén 2.450 Ft
Jelenleg csak magyarországi címre szállítunk ki.

2. Magyar Posta Zrt.

Tel.: 06-1-333-7777 Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00, Csütörtök 08:00-20:00 óráig
E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu

Csomag nyomonkövetés: Magyar Posta Zrt.

Szállítási díj:

  • Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.

Magyar Posta szállítás esetén jelenleg utánvételes fizetésre nincs lehetőség!

 

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Jogi tudnivalók

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megrendelés írásban megkötött szerződésnek minősül.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor (info@lufipark.hu)

A teljeskörű ÁSZF-et letöltheted itt

Keresés